KOM KENNISMAKEN OP DE LEDENVERGADERING

Ten eerste wil ik je hartelijk bedanken voor jouw steun. We zijn blij dat je Oranjevereniging Maarn en onze activiteiten een warm hart toe draagt. Daarom nodig ik je met veel plezier uit voor onze ledenvergadering, om je ook persoonlijk te ontmoeten en wat te kunnen vertellen over wat wij doen. Natuurlijk tref je ook onze andere vrijwilligers die zich met plezier inzetten voor de tradities van Koningsdag.

Je bent van harte welkom op de Algemene Ledenvergadering op maandag 16 september om 20.00 uur in de Twee Marken.

Meld je eenvoudig aan met het formulier onderaan deze pagina.

Een kijkje in de keuken van de Oranjevereniging

Tijdens deze vergadering zullen wij terugblikken op de geslaagde activiteiten van het afgelopen jaar, zoals het Knalfeest vorig jaar oktober, de Koning Winterborrel in februari en natuurlijk Koningsdag. We kijken ook vooruit naar de activiteiten die wij samen zullen organiseren aankomend jaar. We geven je een kijkje in de keuken hoe deze activiteiten tot stand komen, wie erbij betrokken zijn en wat er voor nodig is om de inwoners van Maarn samen te brengen tijdens deze leuke evenementen. Denk hierbij aan de inzet van de diverse vrijwilligers zoals de scouting, de brandweer, Harmonie Manderen, Blom Dance en veel van onze lokale ondernemers.

Koningsdag Maarn 2024 een groot feest

Fargo Hilberts bedankt voor je inzet

Een belangrijk agendapunt is het aftreden van onze penningmeester, Fargo Hilberts, die zich jarenlang met grote inzet voor de vereniging heeft ingezet. Wij willen hem hiervoor hartelijk danken. We hopen tijdens de vergadering een nieuwe penningmeester aan te kunnen stellen.

Fargo als vrijwilliger tijdens Koningsdag
Fargo tijdens Koningsdag

Wil je ook bijdragen? Doe mee!

Daarnaast zijn wij op zoek naar enthousiaste leden die willen bijdragen aan de verschillende activiteiten. Heb jij leuke ideeën en wil jij helpen? Met jouw steun maken we onze activiteiten in Maarn nog succesvoller. Jouw aanwezigheid en inbreng zijn van groot belang voor het voortbestaan en de groei van onze vereniging.

De ledenvergadering is het ideale moment om kennis te maken met ons en eens te verkennen of het je leuk lijkt te helpen bij de leukste activiteiten van Maarn, in welke vorm dan ook.

Je bent van harte welkom bij onze algemene ledenvergadering op maandag 16 september 20:00 uur in de Twee Marken. Ook als je (nog) geen lid bent. Zien we je daar?

Hartelijke groet,

Carola Medenblik
Voorzitter Oranjevereniging Maarn

Carola Medenblik voorzitter Oranjevereniging Maarn
Carola Medenblik

Aanmelden

Gebruik onderstaand formulier om je eenvoudig aan te melden, dan weten wij dat je komt. Dankjewel.